Referencer


Henriette har en dyb forståelse for kommunikation både til den brede offentlighed og til beslutningstagere. Henriettes gode råd og store viden om samfundsforhold er en stor hjælp i mit arbejde med at kommunikere afkastet i samfundet af investeringer i offentlig forskning.

Thomas Alslev Christensen, Senior Vice President Impact, Novo Nordisk Fonden

Jeg mødte Henriette, da jeg virkelig havde brug for gode råd. Hurtigt blev hun ikke kun min fortrolige, men en sparringspartner for hele min ledergruppe. Henriette kan bruge hvert et stykke værktøj i ledelsesværktøjskassen. Med enormt engagement, evner hun at skabe fælles forståelse og retning i en ledergruppe, samtidig med at hun kan skabe opbakning til forandringsprocesser og medejerskab til en strategi i en hel organisation. Min respekt for hendes faglighed og professionalisme er enorm.

Karen Hækkerup, bestyrelsesformand Den Sociale Investeringsfond

Henriette er en uvurderlig hjælp. Hun er utrolig god til at spotte de vigtige budskaber, og få formuleret det som klar tale. Hun er serviceminded og en god sparringspart, der hurtigt fanger organisationens behov og rådgiver derudfra. De bedste anbefalinger herfra.

Rolf Dalsgaard Johansen, direktør Social & Sundhed, Haderslev Kommune

Henriette har med stor indsigt og situationsfornemmelse hjulpet Forsikringsforbundet med en ny kommunikationsstrategi. Henriette har håndværket – og humoren – i orden og forstår de hensyn, der skal tages i en politisk organisation med mange stakeholders. Vi har kørt en grundig, inddragende og udbytterig proces og vores nye strategi bliver hands-on, så den er nem at operationalisere på alle niveauer i organisationen.

Anne Seirsen, sekretariatschef i Forsikringsforbundet

Henriette er en stærk kvinde med en enorm bred vifte af viden og kompetencer indenfor strategisk kommunikation, ledelse, organisationsforandring og meget mere. Hun har på den mest fantastiske energiske og engagerende måde gjort den ellers tunge strategiproces til en kæmpe fornøjelse. Det Italienske madmarked SuperMarco vil MEGET gerne have besøg af Henriette igen!

Mette Andreasen og Jens Henriksen, ejere af SuperMarco

I vores arbejde med at udvikle og lancere ny brandidentitet har Henriettes analytiske, strategiske og praktiske rådgivning og sparring været helt afgørende og konkret til at handle på. Hun stiller de vigtige spørgsmål, sikrer den vigtige stakeholder inddragelse og hjælper til at flytte grænser.

Helle Svensson, kommunikationschef DMJX

Henriette er en professionel og kompetent facilitator, som vi med stor glæde har samarbejdet med ad flere omgange. Hun formår at styre en debat og samtidig sikre, at der bliver bundet en sløjfe om konferencens budskaber. Vi vil med stor tryghed samarbejde med Henriette en anden gang.

Mariane Dissing, adm.dir Finanssektorens Arbejdsgiverforening

Henriette Ralds rådgivning er yderst kompetent, konkret og ærlig. Det
gælder både inden for strategisk kommunikation, organisationsudvikling
og ledelse. Derfor tøver jeg ikke med at anbefale Henriette.
 
Rasmus Breum Mariegaard, chef for kommunikation, markedsføring og hvervning Finansforbundet

Henriette Rald er professionel helt ud i fingerspidserne. Kombineret
med hendes store engagement og nysgerrighed har hun været uvurderlig i vores arbejde med at udvikle ny kommunikationsstrategi for stiftet.


Ulla Haahr, kommunikationschef Københavns Stift

Henriette har været afgørende for, at Found Aid og jeg er blevet synlige på LinkedIn, og hun har derigennem hjulpet mig til nye, givende relationer, men også med at overvinde nogle personlige barrierer om at ytre sig i den offentlige rum. Hun støtter mig både med de strategiske overvejelser om budskaber og kanaler, men endnu bedre, så hjælper hun mig med faktisk at få det gjort – både gennem super oplæg og venlig, men insisterende nudging.
 
Hanne Brinch, CEO Found-Aid

Jeg har stor glæde af mit samarbejde med Henriette Rald, der rådgiver mig i kommunikationsmæssige sammenhænge. Henriette har et unik evne til at forenkle og skære kommunikation til, så den bliver vedkommende, ærlig og lige til. Hun har yderligere et stærkt strategisk øje for, hvad der er relevant kommunikation i markedet, når man er en lille spiller, der gerne vil gøre sin stemme gældende. Jeg anbefaler Henriette til alle, der har brug for kommunikationsstrategisk hjælp, ikke mindst fordi Henriettes engagement og entusiasme er så levende og smittende. Man får ganske enkelt lyst til at kommunikere i hendes nærvær.

Eva Jakobsen, ejer Jakobsen Consulting